با هم، برای هم

ما کافه رشدیم

تیم کافه رشد از شش جوان تشکیل شده است. بابک و آرش ایده‌پردازان و طراحان پروژه و جزییات و راه و روش آن هستند. افزون بر آنها، مهناز، آرویس، سینا و شادی دیگر تسهیلگران ‌این پروژه‌اند. بابک و آرش بنیان‌گذاران موسسه فرهنگی و هنری گنبد بلورین هنر (گبه) هستند. آنها در پنچ سال گذشته پروژه‌های دیگری در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری انجام داده‌اند. مدیریت دپارتمان تحقیق و توسعه (R&D) یک مجموعه‌ی آموزشی یکی دیگر از تجربه‌های مشترک آنهاست.

آرش معصوم

آرش یک طراح خلاق و خوش ذوق است که در کنار کارهای گبه به صورت آزاد نیز فعالیت می‌کند. وی برای شیوه‌ی آموزش تعاملی‌اش، رویکرد ریزبین، کنجکاوی، روحیه‌ی مهربان، پشتیبانی‌کننده و همدلانه‌ش شناخته می‌شود. او ۲۶ سال دارد و عاشق هنرهای دیداری است. در کافه رشد، آرش تسهیلگری طراحی گرافیک و ساخت فیلم مستند کافه، و به همراه بابک، هدایت کافه را به عهده دارد.

بابک ص. نوین

بابک برای بیش از یک سال مدیریت پروژه‌های اجتماعی-آموزشی دانشگاه تهران را به عهده داشته است. او ۲۹ ساله، نویسنده، متفکر انتقادی، فعال اجتماعی و پیگیر رویدادهای اجتماعی، مشتاق به آموختن و شیفته‌ی هر نوع خلاقیت و نوآوری است. او خود را به ساختن فرصت‌های توانمندسازی برای همگان متعهد می‌داند. او تسهیلگری آموزش مهارت‌های نرم، ساخت سازه‌‌ی فیزیکی کافه و - همراه آرش - هدایت پروژه‌ی کافه رشد را بر عهده دارد.

مهناز حسین‌زاده

مهناز یک نقاش ۲۸ ساله‌ی عاشق طبیعت و طراحی است. او در آموزش و یادگیری رویکردی هم‌دلانه و همراه‌گر دارد که همواره باعث هم‌افزایی و انرژی بیشتر میان دانش آموزان می‌شود. او در کافه رشد تسهیگر بخش‌های پرورش گل و گیاه و طراحی فضای سبز و هم‌چنین آشپزی گیاهی است.

آرویس زندیان

آرویس یک طراح مد و لباس، متعهد، سخت‌کوش، راستگو و پر از انرژی است که با رویکردی مثبت و امیدوار، همواره همه را انگیزه می‌دهد. او ۲۶ سال دارد و در کافه رشد تسهیگر گروه هنر کافه و بخش طراحی پوشش کافه‌چی‌ها از سیر تا پیاز آن است.

سینا چراغی

سینا یک یادگیرنده‌ی فعال و عاشق بازی‌ها و آموزش از راه بازی است. او با ۲۷ سال سن در کنار تهیه‌کنندگی‌ در صنعت موسیقی، فرانت-اند وب نیز طراحی می‌کند و عدالت و برابری برایش بسیار مهم است. سینا در کافه بخش‌های طراحی وب و ساخت موسیقی را تسهیلگری می‌کند.

شادی طبیب‌زاده

شادی ۲۵ سال دارد و یک فعال حقوق بشر است. او در کنار روزنامه‌نگاری ماجراجویانه، در بعضی از گروه‌های موسیقی نوپا آواز هم می‌خواند و با گروه‌های و فعالان حقوق حیوانات هم همکاری دارد. او به عنوان تسهیلگر بخش روزنامه‌نگاری، ارتباطات و رسانه در تیم کافه رشد همراه ماست.

ارتباط با ما

اگر دوست داری بیشتر از ما بدانی، یا به ما بپیوندی و کمکمان کنی، یا ایده‌ای داری و فکر می‌کنی بتوانیم با هم آن را بسازیم، به ما هر چه زودتر پیام بده. اگر دوست داری کافه رشد را در مدرسه‌ی خودت یا همراه جمعی از دوستانت در جایی دیگر با هم بسازیم، زودتر به ما خبر بده.

ما کجاییم؟

ما در تهران هستیم. کارها و اجراهایمان هم تاکنون در تهران بوده. اما دوست داریم که کافه رشد و دیگر کارهایمان را به شهرهای دیگر هم ببریم و دوستان و همراهانی عزیز در جاهای دیگر هم پیدا کنیم. این افتخار را به ما بدهید که به شهر شما، بیاییم، در هر کجای ایران و دنیا.